Mai 2014

Mai 2014

søndag 2. mars 2014

Singelklubben UFO

Utfordringen på Ingen bønn på Hobbyboden for mars er å gjøre ferdig UFO'er som vi har liggende fra før 2014. Her er min samling av singelklubben med diverse sokker. Disse må jeg prøve å lage par av denne måneden. Nederst på bildet er starten på en Kari Traa lue. Den må også bli ferdig nå. Jeg har en vest  i Alpacka liggende ett sted, må finne den også når jeg går lei av sokker.
Så har mannen min og jeg vært på en herlig skitur i dag. Det var fint vær og knakende skarpt føre. Jeg falt to ganger, den første gangen landet jeg på siden og slo låret mitt, og den andre gangen landet jeg på ett kne og så magen. takk og lov for god polstring, sier jeg :-) Det ble et hovent lårstykke med skrubbsår på, og et blått hovent kne. Men tross av det var det en flott tur, vi gikk litt over to mil, og det er jeg stolt over. Her i Rennebu er det nesten ikke snø igjen, det er vår i lavlandet. Men uti Resdalen er det oppkjørte løyper og litt snø igjen.

2 kommentarer:

  1. Så flott å få et sånt spark i baken å få ferdig ufoer. :D

    SvarSlett
  2. Kjekt med sånne alonger og det er jo så deilig når prosjektene er ferdig :) - Håper du er bedre etter fallet. Ha en god tirsdag! :)

    SvarSlett