Mai 2014

Mai 2014

lørdag 1. januar 2011

2011 Kinderegg along

Jeg har meldt meg på Kindereggalong på Hobbyboden.
Reglene er som følger:
Del 1; Hva strikkes
Månedstema for januar er "Huttetu så kaldt det er, jeg fryser på mine tær" - altså sokker eller annet til ens tær.
En UFO finnes frem og gjøres ferdig eller rekkes opp hvis den er helt uoverkommelig. Dette kan jo være et gammelt sokkeprosjekt. Men har man ikke tager man hva man har.
Egoistprosjeket dvs en ting man lager kun til seg selv.
Så kan det være tre prosjekter eller ett - altså sokker som er ufo til enselv.
Del 2; Bruk litt lagergarn også. Da blir man slankere etterhvert.
Del 3; Bruk prosjektet i andre alonger - man kan jo slå flere fluer i en smekk.

Jeg har ett par sokker i Robust til meg selv, der jeg har strikket en og en halv sokk.
Jeg har planer om en ny kragejakke, denne gangen i New Zealand Lammeull. Og så har jeg lyst til å strikke et par votter til meg selv. Har også fått en bestilling på en barnegenser i str 6 år.
Jeg vil kombinere denne alongen med en annen jeg er med på, Plagg på plagg alongen. Der skal vi lage minst ett plagg pr mnd.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar