Mai 2014

Mai 2014

søndag 1. juni 2014

Mai- regnskap


Mai ble ingen stor strikkemåned for meg, med mange møter på arbeid og konfirmant i huset. To par sokker ble resultatet. De røde, hvite og blå er strikket i Sportsragg og det gikk med 64 gr garn. De er ca str 30. Det andre paret er strikket i rester av Juvel og Raggegarn. Disse brukte jeg 72 gr i. Disse er ca str 34.
Her i huset ønsker alle ungene seg Marius genser, så da måtte jeg bare benytte meg av Drops-salget på mai. Dette skal bli en herregenser i str M i løpet av sommeren.Dette er 1300 gr garn.  Jeg har vært flink å ikke kjøpt inn garn før no, og det er jeg fornøyd med. Litt sprekk går an når en har en plan med garnet.

1 kommentar:

  1. Du har iallefall fått ferdig 2 par læsta. :) Greit å ha litt garn når man har planer om å strikke gensere. :)

    SvarSlett