Mai 2014

Mai 2014

mandag 25. januar 2010

Garnbeholdning pr dato

Jeg har gjort et storarbeid i ettermiddag. Jeg har veid opp nesten alt garnet mitt. ( jeg veide ikke sekken med akrylgarn) Ble så nysgjerrig på hvor mye garn jeg egentlig har i kasser og poser etter at jeg ble med på Ingen bønn alongen på Hobbyboden.

Pr i dag har jeg litt over 22 kg garn.
Uendelig mange enslige nøster, så jeg får ikke laget så mange store prosjekter utav lageret mitt.
Restegarn utgjør 5,5 kg !! Det overrasket meg at jeg hadde så mye restegarn. Men jeg veide alle rester. Må tenke ut noe lurt for å få brukt opp dette garnet.
Jeg synes at jeg har forferdelig mye garn, ble litt overveldet faktisk. Eneste trøsten er at jeg ikke har kjøpt alt dette garnet selv da, jeg har arvet masse etter min mor.
Men jeg må virkelig jobbe iherdig med garnslankingen fremover!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar